I will follow.

God morgon! :)
Efter en natt med mycket dålig sömn landade jag på jobbet 6.45 & fick till min glädje veta att schemaplaneringen gjort fel & att jag egentligen är ledig. Otroligt vilket flyt! ;)
 
Igår tog Fia & jag en skogspromenad & fick med oss både kamera & stativ. Det var en perfekt kväll & det är sådana som får mig tveka på om flytten till Skåne verkligen är vad jag vill. Ett år, jag försöker intala mig att det är en kort period. Nåväl, Sofia är den bästa i världshistorien om ni inte förstått det ännu!
Innan ni nu scrollar ner & kikar foton vill jag att ni flikar upp denna låt till:  http://www.youtube.com/watch?v=hoNEJyuWhUI&feature=related 
För att verkligen förstå bildernas innebörd..

Det är vad vi kallar tvillingkärlek.
 


















Vi kallar det kärlek.


/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Tvilling

Du är så otroligt fantastisk! Jag blir så lycklig när jag ser dessa bilderna för som du säger, det är verkligen äkta kärlek!
Jag kommer sakna dig så mycket när du åker iväg!<3

2012-06-18 @ 18:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0