Midsommar på vårt sätt.

God afton! :)

Igår skrev jag att ni inte skulle vänta er för mycket, & nej, jag kommer inte ladda upp alla de 774 foton som tagits idag. Ni kan dock få tjuvkika på ett par stycken!

Vädret blev riktigt fint ikväll, trots att tjommarna som ska vara experter spådde regn. Det öste inte alls ner som det gjorde igårkväll då Jenny & jag plaskade runt halva vår hembygd i timmar. Nej, idag sken solen. Direkt efter efter-jobbet-duschen kom därför Sofia hit & vi påbörjade otåliga arbetet med att binda varsin blomsterkrans. Spontant bestämde vi oss nämligen för att fira vår privata midsommar just idag. På 3-årsdagen av Mormors begravning, men också hennes bröllopsdag no.59. Idag är det även hela nio år sedan min Farmor lämnade jorden. Hon var min stora idol, & den dagen var den värsta jag någonsin upplevt!

Trots att jag denna dag burit med mig extra tankar på dessa båda betydelsefulla kvinnor har jag njutit. Om jag kände dem rätt hade de velat att Sofia & jag lyckliga skulle krypa under elstängsel för att hoppa i koblajjor & äta jordgubbar i skogsbrynet. Varför? De såg livet som en gåva.

Njutit har vi! Som tidigare berättat umgås vi så mycket det bara går nu på lediga sommardagar, det är fantastiskt! På grund av späckade scheman under skolterminer har vi till största del fått nöja oss med långa telefonsamtal & en & annan shoppingtur. Nu är det annorlunda & vi njuter allt vad vi kan! :)

Varje dag tackar jag Gud för Sofia & mina andra vänner. De är en helt oslagbar gåva, oslagbar! :)


En Tvilling borde alla ha!

/Hanna :)



Kommentarer
Postat av: Carro

ni är ju helt fantastiskt supersnygga!

2012-06-26 @ 23:54:24
URL: http://www.anderssonare.blogg.se
Postat av: Sofia

Åh det var sannerligen en helt fantastisk dag!!Och många fina bilder blev det!, bevisligen också några fula på ena halvan. Jag uppskattar inte bilderna då jag har dubbelhaka...^^
Du är underbar<3

2012-06-27 @ 15:10:10
Postat av: Sofia

Jag vill tillbaka till denna dagen!! Så sjukt härligt :)

2015-04-30 @ 16:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0