Röda rosor.

Hej igen!

I eftermiddag kände jag att jag behövde stillhet, tog en sväng förbi affären & köpte rosor. Ja, så romantisk har jag gått & blivit! ;)
Nejdå, inte alls! Däremot ville jag besöka Mormors grav för det var väldigt länge sen. Med rosorna bredvid mig körde jag genom fantastiska landskapsvyer & njöt av friheten. Det var underbart! :)

På Tostareds kyrkogård var jag alldeles ensam länge & väl, sen kom några andra som gick runt & spanade. Blommorna blev fina & jag använde kameran medan jag bad en stilla bön om att få ärva Mormors egenskaper.

Jag saknar henne!











 

With love.

/Hanna :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad fint Hanna <3

2012-06-17 @ 17:15:25
URL: http://paintsommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0