Comeback!

Oj! Vad jag har haft att göra! Inatt var första gången sen i onsdags jag faktiskt tittade på vad som händer i cyberspace..

Så, vad har jag hittat på?
Torsdagen blev hemskt lång. Först framåt 23 var jag hemma efter en mysig dag. Skoldag med glassdejt under bilden i den härliga solen tillsammans med Olivia. Fortsatt "symöte" med ett tiotal kvinnor hos Rebecka & slutligen en sisådär 5 Oriflametimmar i skolan. Och för allt i världen.. Donkenfinal med Rebecka. Kalasdag! :)

Så blev det helg & på KU var det värre träning än dagens joggingpass. Vi tävlade vill jag lova & sprang upp & ner i trappor 40 minuter. Det var jobbigt, men ändå en gosig afton som avslutades med snabbvisit på ÖS-KU & sedan tog det ett tag innan vi somnade, Fialotta & jag. Världens finaste tvilling! :)

Swoppingen i lördags blev väldigt lyckad! Vi fick in 500 plagg, bortåt 100 besökare kom & pengar fick de på Haiti så vi var nöjda! Dock blir man trött efter en sådan dag, men det hindrade inte Sofia & mej från att glada styla om & bege oss till Tostared. Släktkalas av finaste slag måste jag säga! Sara & jag hade nog kunna vinna VM i "Med andra ord" om det fanns. Inte för att skryta, men vi är lite av tankeläsare i det spelet, även om vi skrattar så vi gråter! :) En lång, men hellyckad dag!

Gårdagen innebar sovmorgon & sedan en nästintill identisk dag som förra söndagen. Med andra ord mysdag med Viktoria. Vi sekretesstämplar helst våra påhitt, men det var helt underbart i vilket fall som helst! :)

Så imorse började Rebecka & jag med lite övning, innan vi hade ett par lektioner & sedan installerade oss bland gubbarna på Örby Dc. Länge & väl höll vi sedan på, spelade, sjöng, fjäskade & gjorde vårt bästa för att underhålla Örby PRO. Vi debuterade i sossarnas pensionärsgäng, jo men varför inte? Det blev riktigt lyckat & vi hade roligt & fick förfrågan om att komma tillbaka. Vill vi så kan vi, that´s it! :)

Nu ska jag strax iväg på mitt första Oriflamemöte, ja, det var så sant.. I torsdags råkade jag bli Oriflameknsulent, fint ska det vara! Vill du köpa något kan du alltså höra av dej till mej! 

.. Och kameran har jag plockat fram.. Nu behöver jag kaffe!


Idag är första dagen på resten av ditt liv, eller hur är det..?

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0