Fart & Fläkt.

Ack, ack, ack..! Om jag blir farmor eller dylikt kommer det finnas så mycket att berätta för småknoddarna!

Helgen var grymt bra, om än väldigt intensiv! Kalaset i lördags var goseligosigt & trevligt. Finfina kvinnor i den där högen minsann! :)

Ut till Limmared drog vi på söndagen, Pallis, Isak & jag. Ut till ingenstans? Men det var så bra ändå. Solen sken & No Limits levererade fantastiskt! En jättehärlig eftermiddag & kväll, random & glassig på alla de sätt! ;)
Direkt efter hemkomst flögs det iväg till nästa ställe. Tillsammans med ett par systrar Hidland besöktes Christinas kalas & det var en perfekt helgfinal, även om jag råkade backa i diket..! 

Efter skolan igår hölls en snabb Tvillingdejt innan det blev dags att prova färdigheterna i pannkakstårtebakning. Åh, det var en fantastisk kväll med två av de vackraste tjejerna i hela världen ~ Jenny & Christina! Det är så galet bra att Jenny har flyttat till Kinna & Christina kommit hem, vi är återförenade! Om jag inte har sagt det innan så har jag jordens finaste vänner, så är det bara! :)

Den 27/3 2012 har spenderats i storstaden Göteborg med 9 härliga tjejer & 2 lagom flummiga lärare! En heldag med vissa högt skrattpåfrestande tillfällen där Matilda & jag mådde dåligt! ;) I övrigt en väldigt trevlig dag, jag gillar min klass mer & mer för varje dag! :)

Imorgon är den stora dagen inne.. Som vi har väntat, Olivia & jag! Det är äntligen dags att närvara vid bebisanländningar. Här sitter en högst förväntansfull liten dam som visserligen räknar med minst en svimning, men det ska bli så fantastiskt roligt ändå, & jag har en känsla av att det kommer vara två dödströtta men överlyckliga tjejer som lämnar Östra imorgonkväll!

Just nu har jag rört på fläsket i skogen efter skypetimmar med både Erika & Elin samt glasskäk i solen. Det får bli en tidig läggning ikväll, men innan dess tar jag & äter ett ägg & ringer min Fia, min alldeles egen! :)


Nu är det vårenergi i töserna vill jag lova!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0