Flopp.

Hur förklarar man att man är gråtfärdig då man kommer hem efter en dag man längtat efter i månader, kanske år?
Mamma fick ett mess för ett par timmar sedan där det stod "Jag är trött, arg, ledsen & besviken" & jag tackar henne av hela mitt hjärta för att hon bryggt kaffe till mig & tog hand om mig när jag kom hem! 

Denna dagen blev inte alls så fantastisk som jag trodde imorse då soluppgången & jag sken ikapp. Tvärtom blev det den sämsta på jag vet inte hur länge! Det bästa i stan var ett par minuter med finaste Bettan.
Ibland blir det inte som man tänkt sig & jag är på det sämsta humör jag varit under hela 2012. Sånt är läget just nu & jag förnekar inte en sekund att denna dagen blev en jätteflopp!

Speciellt tack också till Sofia, utan dig hade jag inte överlevt!



Sometimes it hurt's to see the world trough new eyes.

/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0