Happiness!

Kära bloggläsare! Tjenare vad livet leker!

Tyvärr skämms jag inte ett skvatt för min värdelösa aktivitet, den bara upplyser er om att jag har så mycket annat viktigt att göra! :)

Min almanacka verkar inte komma fram, jag saknar den ganska mycket, men börjar ändå inse tjusningen med dess frånvaro! I onsdags skulle jag spelat cello i kyrkan, men på grund av magsjuka(?) behövdes jag inte & kunde därför lycklig spendera hela aftonen med Jenny den finaste. Alldeles underbart! :)

Sen kom torsdagen & jag exploderade en grön färgburk över hela mig. Mitt humör steg dock då jag fick mitt första besked om skatteåterbärgning(?) så då firade jag med jordgubbar, pyssel & kvällsjogg. Mums! :)

Vår retoriklärare var det synd om igår då Annika & jag skulle debattera pälsmode, äkta erikssonare båda två! ;) Efter skolan blev det en tripp till Kinna med Olivia innan jag valde att vandra hem. Det var extremt varmt, men ack så fantastiskt! På KU saknades Kinnafolk, vart var ni? Oavsett var det en fin kväll som avslutades i natt med förberedelser i ett garage. Det stod minsann inte i någon almanacka! ;)

Vad gjorde vi? Jo det ska jag berätta - en enorm banderoll! Vi har just varit & tagit emot vår älskade, efterlängtade Christina på Landvetter & gjorde det med finess! ;) Alldeles obeskrivligt härligt var det att krama den kivnnan igen. Nu inser jag hur ofantligt mycket jag saknat henne! Det brukar bli så för mig, då jag väl möter det jag saknat bubblar hjärtat & jag inser. Det var vad som hände för någon timme sen på flygplatsen. Åh Christina, Du är så sanslöst välkommen hem!! :)

Härnäst tänker jag gå på picknick med mig själv vid en å för att bara njuta & ta vara på mitt liv, det blir great! Ikväll bär det av på kalas för två vackra fruntimmer & imorgon får det bli minst två kyrkobesök, varav ett långt bort i skogen med kvalitetsgospel. Dessutom kommer kvällen avslutas med kalas då med, alltså galet vilken härlig helg!

Happiness, livet leker hörrni! :)


Livet är amazing utan planering!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0