If you never try, you'll never know.

Direktciterat från en av mina kloka klasskompisar. Jag kunde inte sagt det bättre själv!

Är relativt färdigjobbad & utpumpad så nu försöker jag slagga & sätter alarm på 17.00. Ikväll spelar jag cello i Fritsla kyrka, trots att de annonserat mitt efternamn med två "t", trots att jag är helt slut & trots att jag fortfarande inte fått repertoaren. Det blir nog bra, välövat till max! ;) Dessutom ska jag göra samma sak imorgon fast i Örby kyrka & det programmet har jag heller ingen aning om. Det man inte vet har man inte ont av..?

Nu ska jag sova som sagt. Söndagen var helt underbar med Fia i skogen förresten. Helt fantastisk livskvalitet! Jag är så lyckligt lottad! :)



If we never try, we'll never know!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0