Från min horisont.

Friends, hey! :)

Duktig uppdatering av er här igår ser jag, dessvärre dålig bloggning. Igår var en härlig dag. Först städade jag & lagade mat (en eloge för det minsann) & det kanske inte var sådär jublande roligt. Men på kvällen firades Jennys födelsedag & det var minsann great! Kavlitetstid med familjen Hidland & de fina tjejerna Christina & Ida. Sent igårkväll spelade vi ligretto, skrikandes & skrattandes om vartannat. Helt amazing det! :)

Just nu är det sådanadär stunder jag uppskattar mest. Just nu behöver jag få umgås med människor som inte ställer några krav på hur jag ska vara, vad jag ska säga, hur jag ska bete mig. Just nu njuter jag i fulla drag av att umgås med min familj, mina favorittjejer (finns fler av den sorten), min släkt & andra fina tjommar som accepterar mej för den jag är, & älskar mig trots det. Just nu behöver jag de där timmarna, de där dagarna. Just nu behöver jag bara få njuta av att umgås med dem som står mig närmast, de människor jag verkligen älskar.

Därför är jag inte ett dugg avundsjuk på de stackare som just nu sitter hos frisören medan jag ligger ute i solen & skriver packlista till Kreta. I övermorgon drar vi, Rebecka & jag! Idag är det dock alltså bal & efter mycket velande bestämde jag mej för att hoppa den. Nu känns det überskönt, jag hade inte orkat med alla de där förberedelserna. Istället ska jag ha en kväll sprängfylld med det jag gillar allra bäst. Lugn, natur & världens bästa sällskap! :)


Tjilivippen!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0