Med dörren på vid gavel.

Det är rena rama sommarvärmen ju! Amazing! :)

Jag vet knappt vad jag själv heter, om det är natt eller dag, vinter eller vår. Förklaring: Vi har varit på larmdygn. Imorse då vi for hemåt runt 6-tiden hade jag en ytterst osammanhängande konversation med Julia, tror jag. Hela dygnet passerar så smått i tankarna & man vet inte vad som hänt när & hur.
I natt vet jag att det var trevligt i köket i varje fall, roliga människor. Sen minns jag hur min grupp hade larmuppehåll i 7 timmar & sen drabbades av två storlarm, vilka jag hade huvudansvar för som medicinansvarig. Hjälmen var för stor, det var alldeles för många skadade & parametrarna gjorde mina prioriteringar jättesvåra. Men det gick, då jag gav order klipptes bilar sönder & människoliv räddades. Coolt! Vid ett av larmen var vi galet snabba dessutom, även om det innebar att vår lärare som satt bak i ambulansen höll på att ramla ur eftersom vi glömt stänga dörren & jag tryckte gasen i botten. Det känns som det är flera år sen, märkligt.

Guttasjödygnet blir ett roligt minne med klassen, trots att det var raktigenom galet, sömnlöst & adrenalinspumpande! Vi är ett härligt gäng, goa Op3an! :)

Antagligen kommer jag inte orka plugga eller något sånt tråkigt idag, & eftersom jag räknar med att vara människa igen inom ett par timmar är det bara att höra av sig om någon är picknicksugen eller så! :)



Man lär sig så länge man lever!

/Hanna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0