Back in Sweden.

Flitiga ni, hej igen! :)
 
Ikväll orkar jag verkligen inte uppdatera er om min senaste månad. Trött som en liten tok sitter jag i min säng efter 29 timmar på resande fot. Det är inte det som tagit mest energi dock.. Nej, de senaste två dygnen har jag lagt all min energi på att försöka hejda tårar. Det har varit lönlösa försök! Mängden saltvatten är oräknelig, det gjorde riktigt ont att lämna Etiopien. Inatt då Qes, Farfar & Chippo vinkade på avstånd grät jag hejdlöst & var mer eller mindre helt förkrossad.
 
Såsmåningom vill jag berätta så mycket jag bara kan! Ni kommer få ta del av mina upplevelser i olika inlägg, det finns ingen möjlighet att rymma allt i ett. Just nu är mina känslor ett enda virrvarr, det är skönt att befinna sig i bekvämlighet igen, samtidigt som jag längtar tillbaka något otroligt mycket. Den här resan förändrade massor i mitt liv, & jag hoppas att snart kunna återvända till mina afrikanska vänner!
 
Först & främst ska jag dock sova, & det ordentligt!
 
 
Åh, vad jag sparat ögonblick i hjärtat mitt!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den där bilden är oslagbar!:)

2012-11-25 @ 13:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0