Sött slummer.

Det har blivit dags att sova, åh så skönt! :)
 
Ikväll känner jag att det är på sin plats med en ursäkt. Det är inte så att jag glömt hur ni väntar på foton, det kommer.. Det är bara det att jag har haft annat för mig. Igår var dagen fylld av livsnödvändigt(!) pyssel. Som belöning blev det en tre-timmars-promenix med Elin genom halva Mark. Typiskt, typiskt oss! :)
 
Denna dag blev spontan. Runt 9 lämnade jag hemmet för en tripp till forna skolan. Först ett halvt dygn senare var jag tillbaka. Det blev en bra dag! :)
 
Lovet vi haft efter resan har varit så välbehövligt. Dagarna har kantrats av härliga filurer som jag värdesätter så väldans högt. Det har blivit goskvällar, te-drickande, timvis pratande, promenixer & annat vansinnigt mysigt! Till & med lite Fader Bengt..! ;)
 
Nu behöver jag sova i min säng, sista gången på sisådär tio dagar. Men, det ska jag nog överleva, snälla nån, jag är ju afrikan! ;)
 
 
 
Nattikramar
 
/En värmesaknande unge :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0