Filosoferi.

God eftermiddag kära läsare! :)
 
Hoppas Ni har det kanonhärligt i kylan, för oj vad den slog till fort, hösten!
 
Sen jag kom tillbaka till Skåne i söndagskväll har jag haft svårt att koncentrera mig. Igår sov jag så fort tillfälle gavs, ja, till & med gruppsamlingen igenom. Det var icke avsiktligt dock..
 
Varför denna seghet kommit över mig (& även stora delar av klassen) är än så länge obevisat. För min del är hela jag svårt ofokuserad, förvisso kan jag kanske ana orsaker, men inte säkert..
 
Nåväl, just nu kämpas här mot ett troligtvis överbelastat fuji. Det har blivit dags att göra en fotobok med studentfoton. De där fotoböckerna är så mycket smidigare att göra än album, det gillar vi! :)
 
Om nio dagar är jag åter på väg mot Mark, om femton mot Afrika. That's so crazy!
 
Det är bara att blunda, kasta sig ut i det okända & lita på att någon annan fixar!
 

Det där var verkligen så roligt!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0