29 skånska dagar.

Hej & hå! :)
 
Det är helg & vi tar det lugnt här i skånelandet. Inatt sov jag hela nio timmar. Om jag inte minns fel har jag inte sovit mer än sju timmar i sträck sen natten efter studenten.. Sommaren igenom sov jag 5-6 timmar i snitt & det är inte vad jag behöver direkt, så jag såg min chans nu..! ;)
 
Veckan har varit intensiv, men den har gått fint. Inte en enda tår har jag fällt, trots att jag i tankarna varit hemma hos min lillebror.
På strandhem har vi haft besök av räddningstjänsten. Ni skulle hört mitt bultande hjärta då jag satt ensam i ett litet rum sent på kvällen & dörren plötsligt gick igen samtidigt som rött ljus började blinka & det tjöt något alldeles väldigt. Jag trodde det var ett inbrottslarm som skulle hålla mig inlåst för all framtid, skrikandes sprang jag härifrån & fick höra av resten av klassen att ingenting var mitt fel. Brandlarmet hade gått då våra språkassistenter duschat, & tack vare det fick vi besök av massor trevliga brandmän. Ni hör.. Det var en wild & crazy kväll, & roligt hade vi! ;)
 
Ni får här ett par bilder från skånemånaden som gått. Brandbilder är hämtade i Johans kamera, resten i min. Dock har jag nog bara knäppt ett tiotal själv. Det är därför upp till er att lista ut vilka..! ;)
 










Jag vet väl vilka tankar jag har för er, säger Herren.
Nämligen fridens tankar och inte ofärdens, för att ge er en framtid och ett hopp.
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha. snygg bild på mig.... :P

2012-09-15 @ 17:54:13
URL: http://emmaakessons.blogg.se/
Postat av: Carro

Ni är ju verkligen heltjusiga! :)

2012-09-16 @ 12:22:27
URL: http://www.anderssonare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0