Back in south.

Okej, såhär är det.. Skånskt internet, i varje fall vårt, är något i hästväg påfrestande att använda. Om det överhuvudtaget fungerar är det olidligt segt & stängs snart av igen. En liten anledning till en död blogg! ;)
 
Det var jättejobbigt att åka tillbaka hit i söndags, men nu går det relativt bra. Vi har just varit iväg & fått sprutor, en i varje arm. Varför kanske du undrar? Jo, om lite drygt en månad åker vi till Etiopien & då måste man tydligen ha lite gift i kroppen! 
 
Helgen var fantastisk, raktigenom fantastisk. Jag var helt förstummad av all den kärlek jag kände. Det är inte säkert att ni kan förstå det, men till & med en sunkig västtrafikbuss fick mig att le & känna mig hemma.
 
Det var fullt ös från morgon till kväll & jag njöt i fulla drag. Några guldglimtar var naturligtvis att få mysa med min familj, de blodiga såren efter en mils promenix i fel skor med Elin, alla fina konfirmander & allt som hörde till deras konfirmation, egentid med Sofia, lovsångsmässan som tidigare nämnt, att själv få köra bil i mörka skogar till mamma mia, fri tillgång till grädde, finfina smådejter med olika nära vänner.. Jag hade behövt en hel vecka för att träffa alla jag ville dock, men ack så härligt det som hanns med var! :)
 
Därför passar jag på att tacka alla er som gjorde att helgen blev den bästa på länge, jag är så tacksam! Nu är det dock fika på Strandhem, det ska förtäras med den finaste Therese jag känner! :)
 


 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0