Goodnight sweetheart.

God afton! :)
 
Efter just avslutad familjeskype sitter jag här nere i söder & krummilurar över vad jag ska hitta på till morgondagens aftonbön. Det hade onekligen suttit fint med ytterligare en helgdag, men vi ska nog överleva en vecka till.. 
 
Nu när jag för en gång skull känner för att blogga lite tänker jag att ni kan få ta del av denna helg, bara för att jag inte har något bättre att skriva om! ;)
 
I fredags städade jag hela backebos nedervåning, förutom Ellenors rum. Det får hon fixa själv! ;) På kvällen hade Johan & jag en miniatyrvariant av Örby/Skene Ku, det vill säga, vi vandrade hurtigt runt vår sjö. Resten av aftonen ägnades åt filmkik med klassen, en dansk med humor i knät.. Crazy & mycket underhållande! ;)
 
Therese & jag ägnade ett par timmar i storkök igår, pluspoäng för det! På eftermiddagen & kvällen var hennes familj här så då hängde vi med dem. Det var smockat i köket, men väldigt mysigt! :) Sen hade vi lite egentid då de åkt hem, trötta & skrattiga! :)
 
Idag har vi varit på gudstjänst i vårt (japp, vi kallar det vårt) missionshus. Tro't eller ej, den tog hela två timmar, trots att det inte var mässa. Vi ser det som en träning inför afrika.. Så tog vi det lite lugnt, åt & sov. Sen blev det ett varv runt sjön igen (när blev markborna friskusar?), därefter försökte jag mig på lite djup litteratur men somnade efter ett par sidor, det är icke bra.. Så har det vart lite mys & nu har jag då pratat med päron & även syster några mil härifrån!
 
 
Sov gott alles!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0