Överlevnad.

Idag har det hänt..
 
.. I flera år har jag fasat för ögonblicket. Stunden då jag skulle övervinna min rädsla för den där hemska apparaten som drar ut benhåren med rötter & hårsäckar & allt vad det heter. Julia gav den två minuter innan hon skrek för sista gången, Therese bet mig i magen men lyckades ändå få benen epilerade. Ja, hon höll krampaktigt mina händer, men fixade det ändå. Så blev det min tur. Yes, jag var livrädd, men med en stor fet åskådarskara.. Vad gör man? 
 
Hanna, den stentuffa tanten kom fram minsann! Ja, jag var minst menat imponerad själv. En seger helt klart, & ett tips till dig som läser detta.. Är du inte i behov av en epilator så strunta i att införskaffa det. Jag däremot, jag ser en framtid med längre bäst-före-datum på hårfria ben! ;)
 
För övrigt har vi haft en fantastiskt rolig afton med Nekko(?) & hans gäng. Massor av skratt kombinerat med turkdans & minaretsmusik. Fint ska det vara! ;) 
 
Imorgon blir en intensiv dag, sen på fredag åker jag hem. Det ligger 1800 nyframkallade foton & väntar på min säng & på lördag står brudpåhitt i Tostared på schemat. Det ska bli riktigt nice att komma hem, trots att det gått bra att vara skåning ända sen förra måndagen! :)
 
 
Vi vet att vi lever åtminstone!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0