It's a good day.

Nejmen ser man på, hej på dej du! :)
 
Här sitter jag & tar det lite lugnt (som om vi inte gjort det idag?!). I öronen spelas Kurt Carrs platta Bless this house. Rubriken har jag plagierat därifrån & vill varmast rekomendera er en ordentlig genomlyssning! :)
 
Strandhemsinvånarna har idag vinkat av första lasset klasskompisar (läs syskon) & imorgon åker nästa gäng. Kvar blir alltså 6 personer som i helgen krymper till 4-5. Det märks så fort någon försvinner, så nu är det verkligen jättekonstigt!
 
Nåväl, vi ska allt underhålla oss. Imorgon måste jag förbereda ett undervisningspass, städa, tvätta, laga mat, träna, fota & slutligen spendera natten utomhus med pannkakskyrkan. Så ser den planeringen ut. 
 
Igår hade vi en lång, jättelång dag. Idag däremot har vi alltså inte gjort mycket. Men, jag har haft en kanondag med flera glädjetjut & omkringskuttanden! Tyvärr väljer jag att enbart dela med mig till dagboken om varför.. Sorry! ;)
 
Just nu gospellyssnar jag alltså samtidigt som jag fotopysslar lite granna. Jag har insett att om jag ska lära mig fotografera måste jag ju börja använda mig av de redskap som finns. Jodå, jag ska försöka ha tålamod till det! ;)
 
Nu däremot pyser jag till toaletten för tandborstning & passar på att säga godnatt till paddan som försöker klättra på fönstret. Hua! Dessutom måste jag avsluta kvällens underhållning -associationsleken via sms med Johan.
 
Jaja, vi säger så & hörs snart igen! Här får ni ett smakprov på hur jag lekt denna afton! :)
 
 
Sov så gott!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0