Längtan.

Goder afton! :)
 
Imorgon är det slut, vårt långa påsklov. Än har jag inte börjat packa, men det hinns nog med. Det känns skönt att jag snart är tillbaka hemma. En skånehelg & sen sover jag tillsammans med Arthur igen! :)
 
Just nu går jag & saknar Etiopien något våldsamt. Min Africandaddy & jag har just chattat en skvätt över jordklotets gränser & imorgon ska jag skicka iväg ett stort kuvert till "mina" tjejer. Idag har jag för första gången öppnat min Etiopiendagbok. En liten muskelrörelse för människan, ett jättekliv för mig.
 
Idag har jag fått ventliera min längtan lite med gamla, fina vänner i varje fall. Först kom Andreas på besök, & sen Jenny. Därefter blev det fortsatta tankegångar med extramormor min. Min oplanerade dag fylldes fort alltså, & innan jag & min giraff går & lägger oss behöver jag pyssla med lite artikelmaterial. 
 
Det är inte synd om mig, men jag erkänner att jag längtar något hemskans mycket efter att få återvända till mina vänner där. 

 
Om någon bara kunde förstå. Det går faktiskt inte att förklara.
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0