Något att se framemot!

Hej & hå vilken helg det blev! :)
 
Systeryster har just gett sig iväg efter kvällsmat & kvalitetshäng & jag fotopysslar lite. Då det hinns med kommer här minsann visas ett stort lass foton från gårdagens partaj. Borde dock börja med att tanka över dem från kameran.
 
By the way har jag något roligt att berätta. Framöver har jag inte mindre än fem fotouppdrag som väntar. Om jag är förväntansfull? Oh ja! Det handlar om en parfotografering, tre studenter som ska ha porträttfoton & så en syskonserie. Jag vill ge mig ut nu, med kamera i händerna & gummistövlar om så krävs. Det är verkligen något jag ser framemot, ska bli superduperskoj! :)
 
Nu ska jag dock fixa lite med ett annat syskonporträtt som ska förstoras så det står härliga till. Två vackra puddingar som i mina dagböcker benämns som Sis L! :)
 
 
Foton kommer. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0