2 veckor.

Om 2 veckor har Hanna & jag ganska nyss lyft från Istanbul (om allt går som det ska!). Två ynka veckor.
 
Söndag, en regnig sådan här. Mor & jag har varit ensamma & besökte i förmiddags kyrkan. Örby kyrka har jag varit i alldeles för gånger denna sommar! Därefter har jag plöjt igenom massor gamla fotoalbum & lett åt drivor härliga minnen, vissa 2 år gamla, andra 17. En fantastisk mix! :)
 
Hela eftermiddagen har gått åt fotoredigering. Jag tycker det är superroligt att fota, efterarbetet är dock inte lika muntert, men man är ändå ganska nöjd & belåten då det är färdigt! Idag har dryga 300 Vrångöfoton blivit klara för användning. Många dryga timmar, men gott när det är klart! :) Ni ska få er en rejäl titt snart, jag lovar! ;)
 
Ja, då är det alltså bara två veckor kvar. I denna stund vill jag helst inte tänka på det. Både Hanna & jag bär på så galet mycket blandade känslor. Du som aldrig varit iväg en längre sväng hemifrån, relativt ensam & övergiven i en främmande kultur.. Om du tror att du "förstår hur det känns", så vill jag bara meddela att nej, det gör du inte! Synd att vi inte bara kan spola fram tiden fyra veckor, det hade varit supernice!
 
Nu ska jag packa upp Vrångöväska + Norrköpingsväska. Jopp, så seg är jag! Sen ska jag försöka orka skriva ner allt augustiinnehåll hittills i dagboken. Roligare kväll kan man nog ha, men jag klagar inte för jag njuter av att vara hemma! :)
 
 
Sicka skönheter va? Håll ut, snart får ni se mer!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0