Packning, umgänge & lite varm choklad.

Ja nu mina vänner, nu är det inte så lång tid kvar.
 
Om lite mer än två dygn bär det iväg för min del. Idag har jag börjat packa, allt ifrån ballonger till våtservetter, ligretto till vätskeersättning. Men än är jag inte klar, åh nej, långt ifrån!
 
Igår fortsatte avskeden. Fina lilla Kicki & jag hade gosig kvalitetstid, sen blev det ännu mer kanonhäng med Jenny & Anne-Marie halva natten lång. Idag blev det mysig fika med Annika & lite sena inköp. 
 
Jo, just nu känns det faktiskt bra. Jag är taggad, jag tror att det blir riktigt bra det här (trots att vi inleder med en månads regnperiod!). Det är bara så väldigt overkligt, ja, overkligt, precis rätt ord!
 
Några vackra människor ska få den tid som behövs i telefon, sen har jag bara familjen att krama hejdå. Men det är nog så jobbigt! Nåväl, om 6 veckor kommer åtminstone Pappa på besök! :)
 
 
Snart är jag tillbaka på barnhemmet.
Då får jag bära med mej Er i Sverige i hjärtat på avstånd istället!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0