PULS 2013.

Ojojoj.
Det är nästan en månad sen det bilduppdaterades ordentligt här. Kasst av mej! 
 
Hoppas Ni haft en lika härlig sommar som jag, om än aningens mindre intensiv. Ja, alltså, jag hoppas att Ni haft det luuuugnt & skönt! :)
 
Nu är jag hemma på bästkusten efter min tripp nordöstut(?). Fantastiskt lyxiga dagar, behövliga. Jag fick släppa alla tankar på Etiopien & bara vara med en av de vackraste människor du kan tänka dig. Dagar i en fin familj, besök hos en styck farmor & spännande äventyr. Sannerligen kvalitetsdagar
 
Idag är det exakt ett år sen en av de värsta dagar jag upplevt. Dagen då jag började på Strandhem. Jag kan verkligen inte för mitt liv begripa vart det året tagit vägen, men överlevde gjorde jag. Igår började hela 6 stycken vackra markkottar på bibelskolan & jag vill lova att det kändes jättekonstigt att prata i telefon med Sofia. Hon i sin säng i Backebo & jag hemma. Helt omvänt!! Nu har jag alltså två av mina allra närmsta vänner i det som så nyss var "mitt" hem. Men oj vad jag önskar dem ett lika välsignat år där som jag fick! :)
 
Här på bloggen ska bli lite liv igen tänkte jag. Foton från Puls på Strandhem kommer lastade. Nåja, ett par stycken i varje fall! Härligt läger det där, även om det var lite väl ambitiöst att helt byta lägermiljö utan minsta andningspaus. Första gången för vårt lilla "gäng" på Puls, men antagligen inte den sista. Efter nyårslägret i vintras har jag varit skeptisk till att anmäla mig till sådanadär stora sammankomster, men ack, detta blev verkligen bra! :) Det var en tacksam liten jag som landade på Morbrors kalas direkt efter Puls. Tacksam till Gud, för högst vackra veckor, fina vänner & framför allt för allt Han gör i mitt liv! :)
 
 
Det var det där med puls ja, puls i livet! Puls är bra att ha!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Mathias

Härlig blogg typ! Ha det ball i Affe!

2013-08-18 @ 10:02:30
URL: http://andreaswijk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0