Hemma.

Ja, alltså jag är hemma, hemma i Sverige!
 
Ligger här i min säng, nyvaken efter första natten hemma på 112 dygn. Oj vad jag behövde sova förresten, knappt sovit på tre dygn. Det blev en lång hemresa med förseningar på alla tre plan & oräkneliga tårar. Jag har massor att berätta, mängder känslor jag inte ens kan sätta ord på.
 
Nu ska jag dock upp & äta frulle med Mor min, dricka kaffe med grädde på första gången på huuuur länge som helst! Och sen, sen ska jag göra något jag längtat efter i 16 veckor. Nämligen placera mig i en av Örbys kyrkbänkar. Åh, kan det bli bättre? Ahh, jag ska gå till kyrkan & förstå vad som sägs. Lovely!! :)
 
 
Tack älskade Ni för finaste välkomnandet!!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0