Min superlyxiga vardag.

Nu har jag varit & snott lite foton i Hannas kamera igen. Publicerar härmed ett inlägg med bilder från min superduperlyxiga vardag. Inte ett enda foto har jag tagit själv, jag måste börja fota småsaker som är vardag för mig, men Afrika för alla andra. Senaste tiden har jag ändå tänkt ”Nu borde jag gå ut & fota lite, men det är ju inget speciellt!”, kanske beror på att jag bott här de senaste 15 veckorna?!

Nåväl, här följer foton från ett par barnhemskvällar. Om vi ser ut att skrika på några foton så kan jag berätta att vi bara sjunger O helga natt för fulla muggar! ;)


 
Åh vad de är underbara de små liven! Det kommer bli så galet tomt utan dem!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0