Alla hjärtans dag.

För första gången i mitt liv firar jag denna högst onödiga dag i skånelandet..
 
.. Tro mig, det gör absolut ingenting då man får hänga med en helskön nunna som gång på gång berättar hur mycket hon älskar oss & dessutom sova i en katolsk kyrkbänk i Helsingborg.. Kloster, biltokigheter & trevliga människor. Jag mår fint! :)
 
Förlåt för utebliven aktivitet. Dagarna bara flyger fram, jag förstår verkligen inte hur. Men uppenbarligen är det sant för imorgon går vi på sportlov & har därmed endast 14 skolveckor kvar. Det är inte klokt!
 
Nu ska jag pysa iväg till kvällsmaten & sen har vi gemenskapskväll. Här följer i vilket fall ett par foton från helgen. En fantastisk helg med fyra av mina små hjärtan, fyra små hjärtan som också finns långt inne i mitt eget hjärta! :)
 


Ha en riktigt mysig fortsättning på alla  dag!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0