Där jag hör hemma.

Vilken rubrik, vilka fantastiska ord!
 
Sent igårkväll landade jag i Mark igen efter fyra veckor borta. Att Pallis & Mamma sprang omkring & pratade i termer som varken jag eller Far förstod ett skvatt av gjorde absolut ingenting
 
Den egna flygeln är alltid oslagbar, det spelar ingen roll.. Klangen blir i mina öron alltid perfekt, precis som den ska vara. På toaletten hänger inte två handdukar utan fem & i kylskåpet är ingenting namnat. 
 
Det enda som saknas är Elin typ femtio meter bort.. Förutom en kall update-runda med henne har jag inlett min hemmavistelse precis som vanligt. Helt enkelt genom att prata med päronen mina tills mitt i natten. Nu har jag dock vaknat i min egen säng & ska ta mig härifrån för frukost med mamms & papps
 
Jag är hemma, på den längsta sammanhängande hemmaperioden sen skåneflytten. Lovet har bara börjat & jag njuter för fulla muggar. Jag är där jag hör hemma, där jag trivs allra bäst! :)
 
 
Äntligen sportlov!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0