Laddar batterierna.

Här sitter jag & dricker honungsvatten, sprayar hår & funderar på om jag ska byta klänning eller inte.
 
Om en liten stund ska jag iväg till Sätila & öva med en pianist inför dagens stora händelse. Idas bröllop!! :)
Det är alltså anledningen till honungen, på något märkligt sätt ska jag lyckas få fram rätt toner trots min superheshet. Men, så är det ju Idas stora dag, & vill hon att jag ska gala deras brudvals så får hon väl sin vilja igenom! ;)
 
Nu är det dags att fortsätta med de sista förberedelserna. Öva komp till vårt spex, extrakolla att allt är med & se hur jag ska göra med den där klänningen..
 
 
Ha en strålande lördag Ni också!
 
/Hanna :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0