Skånestress.

Friends, hey! :)
 
Åh, det är så mycket som händer hela tiden. Så fort jag har en stund över blir det lätt att jag sover för att orka resten. Därav min nästintill obefintliga närvaro på bloggen.
 
Igår kände jag en plötslig längtan efter att jobba igen, den var du inte beredd på?! Nej, jag visste väl det! ;)
I övrigt saknar jag en hel drös människor just nu, speciellt då snön töar bort & humören växlar. Ikväll står familjen, Sofia, Anita, Viktoria, Elin, "mina" etiopiska barn & Qes Dawit högst på listan. Det är ju några stycken..
 
..Därför ska jag snart gå & förbereda i kapellet för aftonbönen. Bra tankespridare.
 
Helgen förresten, den var lugn. Faktiskt än av de typ två första helgerna utan besök för min del, & detta var något jag beklagade mig lite över. Men, sen på söndagkvällen drösade Pallis in & stannade ett helt dygn. Amazing, precis vad jag behövde! :)
 
Etiopienturnén. Den går faktiskt riktigt bra. För min del är det fyra gånger kvar. Tre av dem är i Skåne & nästa söndag kommer Johan & jag ha med oss en hel hejjarklack från Mark. Det gillar vi! :) I sommar ska vi två tjöta ensamma, då är ni givetvis också välkomna, men det kan vi ta lite längre fram! ;)
 
Innan jag nu pyser iväg till aftonbönsplocket vill jag passa på att även här gratta en av mina numera närmsta vänner, Rebecka. Idag fyller bruttan 20 & vi har firat henne mest hela dagen bara för att hon är så fin. Faktum är att hon är en de finaste människor jag mött, & Rebecka, om du läser detta.. Jag diggar Dig hur mycket som helst, men det vet du ju redan! ;) Pussar & kramar speciellt till Dig idag!
 
 
Trevlig afton på er allesammans!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0