Japp, jag lever!

Men det ska ni veta är knappt! ;)
 
Nej kanske inte riktigt så illa, men jo, det har varit en tuff helg! Hemtjänstats har det gjorts. Igår avslutade jag med tre timmars gråt. Det var mindre roligt. För några dagar sen skrev jag att det är ovanligt roligt att jobba, & det är det. Dock med vissa undantag. Det finns tillfällen då jag får panik, tårarna rullar & magen krampar. Denna helgen har till & från varit sådan, men jag lever alltså fortfarande, tro't eller ej!
Ett stort & varmt Tack till Anita som tog hand om mig på bästa sätt igårkväll! Vilken ängel! :)
 
Efter jobbslut idag dejtades det en stund på Mos. Rebecka min kära vän & jag åt & låg utmattade & skrattade på en filt efter intensiva hemtjänstdagar för oss båda. Tyvärr inte i samma verksamhet.. Men, finfina timmar i varje fall! :)
 
Sen ikväll har telefonen värmts upp länge & väl tillsammans med en annan sockertopp med samma namn. Vi kanske har sånt flyt att vi får till typ 3-4 dagar framöver tillsammans. Det hade sannerligen varit lyxigt & fantastiskt! :) 
 
Imorgon kommer Hanna, min blivande afrikanska kombo, till Mark & vi ska ut på äventyr. Därefter blir det systertid & sen borde jag ju packa upp mina skånesaker kanske?! Hmprf.. Det hinns liksom inte med riktigt..! ;)
 
Så, nu vet ni ju att jag lever, i allra högsta grad! Vi ses antagligen snart igen!
 
 
Ojsch, en hemskans saknad filur!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0