Så enkelt, så älskvärt.

Visst är det ofta de små enkla stunderna som är de allra bästa? :)
 
I lördags hade vi kvalitetstid, min tvilling & jag. Vi mår som bäst i naturen, utan andra människor, på en filt med något att tugga på. Det bara är så, så enkelt men ändå så älskvärt.
 
Det är så värdefullt att ha en bästa vän. Roligt nog har Hanna.J också en bästevän vid namn Sofia. Dessutom har de känt varandra lika länge som min Sofia & jag...
 
Vad händer i mitt liv annars? Igår gjorde jag många galna saker. Typ åkte på tok för fort på en 4-hjuling utan minsta skydd, var ute på nattliga sekretessbelagda äventyr med Elin & höll på att skämmas ihjäl i en hemtjänstbil som Kicki körde.
 
Idag har jag hälsat på faster doktorn och gett ifrån mig mitt dyrbara blod för tredje gången på mindre än ett år. Denna gång fick jag sitta längre än vanligt, blek & yr. De där nålarna blir bara värre & värre tycker jag! Men roligare & roligare att hålla i själv! ;)
 
Både ikväll & imorgonkväll är det jobb som gäller. Sen jag slutade vara lärling har jag aldrig trvits så bra i hemtjänsten som nu. Idag har jag bara två veckor kvar för i år. Denna gång räknar jag inte ner, nej, tvärtom, jag försöker att inte tänka på det. Det senaste året har jag förändrats ganska mycket har jag konstaterat, det gäller även hur jag tänker rent yrkesmässigt. Skåne var bra för mej!
 
Inatt sover Elin & jag under bar himmel. Det är tradition, en hemskans bra sådan skulle jag säga! Åh, lovely! :)
Men nu, foton som visar lite hur tvillingdejter av högsta kvalitet ser ut! :)
 
 
Skratt & glädje är den bästa medicin vi har, i alla lägen!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0