Dagens måste.

Oj vad tiden går här..
 
Hanna är ledig två dagar, igår & idag. Så väldigt välbehövligt & gott! :) 
Gårdagen spenderades till viss del i Borås, jag fick inhandlat klänning till sommarens bröllop & lite sånt smått & gott. Resten av dagen spenderade jag med min bästa. Så värdefullt, så värdefullt! :)
 
Idag finns det egentligen bara en grej jag måste göra. Fixa inför morgondagen. Film ska klippas klart, foton ska väljas & framför allt måste jag planera vad jag ska säga. Skönt att Johan är lika mycket tidsoptimist som jag, då blir samvetet inte så attackerat! ;) Huvudsaken är att det blir bra imorgon, & det ska vi göra så gott vi kan för att det ska! :)
 
Alltså, nu kommer reklamen. Varmt välkomna ska Ni alla vara till Örby församlingshem imorgon klockan 19. Då håller vi, Johan & jag, ett föredrag som heter Ett äventyr bland beväpnade män, illaluktande hyenor & leende guldbruna ögon. Hoppas Du vill komma & få ta del av guldglimtar från det helt fantastiska landet Etiopien, som snart är mitt ena hemland! :)
 
 
Det var det där med leende guldbruna ögon..!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0