Elektronisk semester.

Gott folk!
 
Skåne just nu: Kaos. Till och från. 
 
Snart ska jag göra mig redo för hemfärd & nattpromenad med Elin (underbart? till max!). Mitt rum är snart helt färdigt, flyttstädningen klar & jag har numera mitt hem i femman, på golvet hos Rebecka. Sen igår kväll har jag varit mamma här. Det vill säga att jag bara har försökt göra det jag kunnat för en av de finaste som finns. Stackarn är rejält sjuk & behöver lite moderlig omsorg. Då man tänker på att vi är åtskilda om bara två dygn känns det ändå en smula sorgligt, trots att allas våra känslor åkt berg & dalbana senaste dagarna!
 
Nu ska jag fortsätta klappa på min ynkliga vän, & passa på att meddela er att bloggen troligtvis inte kommer uppdateras på cirkus en vecka. Det är så vansinnigt mycket som händer dessa dagar, så jag bara förvarnar er på frånvaro. Vi ses alltså framöver, men ge mej först lite bloggsemester! :)
 
 
Hon förgyller mitt liv till & med då hon är sjuk. Sicken älskad liten en!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0