En mulen tisdag.

Igår kom jag inte hem förrän framåt elva, barfota & med blåmärken..
 
..men idag uppdaterar jag lite! :)
 
Min kusin väckte mig idag & jag borde snarast sätta igång att fixa iordning åtminstone en fotobok, en från Etiopien. Fler lär det väl bli på sikt..?! ;)
Idag ska jag eventuellt till Borås en sväng, sen blir det lite Tvillingtid samt sommarcafé(tror det var så det hette). Min gamla cellolärare ska spela. Som jag längtat efter honom det senaste året!! Jo, nu har det gått ett år sen jag senast fick en bamsekram av honom. Åh, finaste extrapappan på jorden.. Sture! :)
 
Det är så konstigt, för en vecka sen var jag på student, & då var redan skånerummet nerpackat. Nu är jag hemma & allt är precis som vanligt. Förutom i mitt huvud där det till & från är upp & nedpå. Det är inte som vanligt att ha konfirmander, dels kan det bero på att jag är förkyld, men det har nog framförallt andra anledningar. Kan det vara så att jag gått & blivit en tänkare? I don't know..
 
I vilket fall som helst har jag haft massor foton uppsatta på väggarna i Skåne. När jag har drabbats av mina hemlängtansanfall är det till väggarna jag gått & kikat. De flesta av de människor som inte funnits i Skåne har suttit där & påmint mig om dem. Och nu helt plötsligt behöver jag inga hemlängtarväggar längre, för nu är jag här. Det är ju bara jättekonstigt, men samtidigt så skönt! :)
 
Jag gillade mina väggar i varje fall, de gjorde mig glad, samtidigt fick de mig inse hur rik jag är, vilka skatter jag har omkring mig va?! :)
 
 
Ta vara på livets alla dagar mina vänner. Det går fort!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0