Vad är väl en bal..?

Det är söndagkväll & kasst väder.
 
För drygt tio dygn sedan lämnade jag Strandhem. Sen dess har dagarna gått våldsamt fort. Det i kombination med att alla skånegrejer fortfarande inte är uppackade gör att jag fortfarande inte tatt in att jag inte ska tillbaka. 
 
Titt som tätt dyker det upp små glimtar i vardagen som får mig att sakna de där människorna i varje fall & därför tänkte jag ge er en hög foton på Strandhems B&L 12/13. En fantastisk blandning människor!
 
Någon vacker kväll i slutet av maj hade vi bal. En härlig afton efter en högst stressig dag. Vi hade kavaljerer & underhållning & bordsplacering & vals & jag-vet-inte-allt.. Ett fint minne för oss helt enkelt! :)
 
Nu har jag plockat ur lite bilder & jag tror att jag har lyckats hålla mig till mina egna- förutom helklassfotona som vi bara tog med en kamera.. 
 
 
Saknat folk? Jotack!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer
Postat av: Carro

ÅH, va fina ni är!!

2013-06-16 @ 20:41:28
URL: http://anderssonare.blogg.se
Postat av: Malin

aaaah! Så många fantastiska bilder!

2013-06-17 @ 12:11:59
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0