Familjelös.

Så sitter jag här ensam igen.
 
Som ni vet har jag varit fullt upptagen med att ta tillvara på tiden med mamms, papps & bror. Underbart! :)
 
Idag har vi bland annat varit i Ängelholm där vi höll vårt sista Strandhemsanordnade Etiopienföredrag. En stund tänkte vi joinat resten av rallykörande folk på vår is, men beslutade oss för en iskall promenix istället. Dygnet igenom har vi tjötat, tjötat & tjötat.. Familjen Petersson i ett nötskal..! ;)
 
Nu ska jag skriva en aftonbön till imorgon & läsa igenom läxan. Viktor & jag ligger nu på delad etta i diskkampen, det är fullt krig! ;)

 
Min bror har för övrigt upptäckt att fotografering är roligt..!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0