Då ingen ser oss.

Åhej vilken helg det blev! :)
 
Jag är så trött & "jättesjuk" att jag snart ramlar av stolen. Kort & gott helt färdig efter allt ståhej, men nöjd som få! :)
 
Ikväll har jag för sista gången i år suttit på tåget till Skåne. Tänk att den gången kom.. Trots att det blir en smula sorgligt kommande veckor ska det bli så obeskrivligt skönt att flytta hem igen. Att slippa packa hit & dit, känna sig otillräcklig för vänner & familj, att slippa längta hem. I augusti trodde jag aldrig att jag skulle klara detta året. Snart har jag gjort det, med lättnad & en gnutta förvåning & stolthet.
 
Mer om det en annan gång. Ikväll har jag lovat Sofia ett inlägg från kvällen/natten igår/idag. En av de bästa kvällarna på länge minsann. Vi, det vill säga tvillingparet Knoppsson har åter konstaterat att vår relation är speciell.

Något som vi ofta återkommer till är hur fantastiskt komiskt vi tycker det är då människor i vår omgivning inte riktigt förstår att vi är så tajta som vi är. Vi delar allt, & då menar vi allt, antalet timmar vi pratat i telefon vågar vi inte ens tänka på. Men, vi har kanske kommit fram till en förklaring om folks teorier.
Såhär är det: Vi tror att man i trygga relationer inte behöver ständig bekräftelse. Det gör att vi bland folk inte har behov av att konstant visa för alla att vi är bästa vänner. Vi brukar spara vår egentid & ta den själva, dels för att det är vad vi vill, dels för att underlätta livet för alla runtomkring! ;)
 
Denna gången hade det gått 3 veckor sen vi sågs senast. Då behöver vi ordentligt med tid för gos, tjöt & annat som tvillingar behöver. Igår behövde vi bland annat ha popcornkrig. Jo, men faktiskt. Det är att rekommendera för alla som vill visa lite kärlek. Sofia har bett om ett inlägg med foton från det, så det kommer här. Bilder från vårt privata lager, sånt som sker då ingen ser oss.. 
 
Och.. Vi kanske bör tillägga att vi är hemskt mogna mellan varven också! ;)
 
 
Behöver jag berätta att jag har världens bästa tvilling?
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Tvilling

Prrfekt kvällsunderhållning! Även fast vissa ansiktsuttryck kunde varit vackrare;) Fantastiskt!

2013-05-12 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0