Dyngsur.

I dubbla bemärkelser! 
 
Haha nej, jag är inte så arg som jag kanske utstrålat denna kväll. Fast det har jag inte heller lyckats så bra med klart.
 
Allt började för ett par timmar sedan. Vi satt & åt gott sommargrillat i backebos trädgård. Plötsligt bröt vattenkriget ut. Fast när jag tänker efter så kan jag nog argumentera mot Johan om vem som började i varje fall. För vilka två tjommar var det som fick för sig att slänga mig i sjön då jag fredligt åt min glass på bryggan i eftermiddags? Mhm..
 
Nåväl, jag har skrikit mig hes, hotat att bitas, kämpat för mitt liv (typ), sprungit som en gris & slutligen släpats i vristerna. Det är så vi gör här på bibelskolan. Jag gillar det, sannerligen, åh vad jag gillar galenheter. Tur att vi har några dagar kvar att kriga på. För det är vad det är minsann, ett krig av sällan skådat slag! ;)
 
Nu ska Lotte & jag ut & ro. Här får ni två foton från ett vattenkrig för tre somrar sen. Samma skurkar..
 
Förresten är det idag fem år sen första kusinbarnet damp ner. Snart har min bror & jag hela nio styckna! Grattis till Alice i varje fall! :)
 
 
Tro mig, det har hänt förr, & jag lovar att det händer igen!
 
/Hanna :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0