Kombos.

Regnet smattrar mot rutan & jag har slagit mig ned på mitt rum efter en intensiv & innehållsrik helg.
 
Som tidigare skrivet har Strandhem haft besök. Nu är det officiellt även på facebook, så då väljer jag att berätta även för er här.. 
 
Vad gäller kommande höst ser planerna ut som så att jag återvänder till Etiopien tillsammans med Hanna. Det var nämligen hon som var den "hemliga" gästen som har varit här i helgen. Vi funderar på att kalla oss Johan & Petter, men får klura vidare på den saken. I vilket fall som helst träffades vi för första gången igår, & idag är vi helt övertygade om att detta kommer bli en höst utan dess like. Det kommer bli något som ingen mer än vi kommer förstå. Vi är förväntansfulla & taggade så det bara skvätter om det!! :)
 
Käre värld. Vi kan bara ana vad som väntar, det pirrar i magen & jag bara inser hur välsignad jag är som får möjligheten att åka iväg såhär. Det är sannerligen något att vara tacksam över! :)
 
(Glömde jag berätta att vi är på centimetern lika långa, gråter då vi skrattar, är förstabarn, har ungefär lika långt hår, heter Hanna, har varsin lillebror & ser framemot det som väntar??)
 
 
Så ser vi ut, kombosarna Hanna, & vi längtar till Etiopien!
 
/Hanna, den ena! ;)

Kommentarer
Postat av: benedicte

Wohooo! :D

2013-05-28 @ 00:20:43
URL: http://benedicte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0