Om ni bara visste..

.. hur jag kämpade för att lägga upp ett blogginlägg förra söndagkvällen & i måndags morse. Då var Strandhem fortfarande kännetecknat av världens sämsta internet & jag lyckades inget vidare bra med att förbereda er på en veckas tystnad.
 
Vi skyller alltså helt & fullt på Skåne. Jag har hängt hela veckan lång i Stockholm & landade just på mitt rum, & nu tänker jag gå & lägga mig snabbt som bara den, trött som få! 
 
Men, vi bör idag observera att det är en stor dag för lilla mig. Min prövotid existerar icke längre, det är alltså på dagen två år sedan det lilla rosa blev mitt. Galet vad tiden går..!
 
 
Nu ska jag göra något av det jag gillar bäst. Sova!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0