Till Syster min.

Åh mina vänner, idag hade jag velat vara någon annanstans. Idag fyller nämligen världen bästa Pallis, min egen ”storasyster” 23 år. Hon är i Moldavien (av alla länder!) denna höstdag. Förra året fyllde hon år strax efter att jag kom hem från vår missionsresa & jag minns att vi sågs för första gången på jättelänge i Kinna kyrka under en lovsångsmässa. Jag längtar efter nästa systerkram! Hoppas att hennes Strandhemsklass firar henne riktigt ordentligt där hon är nu i varje fall! Världens bästa Paulina, den största bamsekram du kan tänka dig kommer lastad här!

 

Pallis, jag tycker SÅ galet mycket om dig! GRATTIS!

/Din egen lillasyster :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0