Typ friskus.

Till alla oroliga människor: Jag är typ frisk(tror jag!)!
 
Igårkväll kom en av prällarna från Addis tillbaka & delade med sig av sitt mirakeltips - ambo blandat med cola. Jag har alltså i ett par dagar varit riktigt risig. Massor magkramper, genomkass mage & ett ganska uppgivet tillstånd. Men nu, nu känner jag mig nästan helt normal igen! ;)
 
Igår orkade jag mig upp till kyrkan i varje fall, vi var där i 3 av 4 timmar tror jag. Dessutom gjorde jag det jag tänkt att jag aldrig ska göra - nämligen prata på engelska inför hundratals människor. Idag berättade en av deltagarna varför alla skrattat då jag berömde deras vackra stad - ingen vill tydligen bo här?! Jaja, så det kan gå.
 
Imorse då vi vaknade var hela köket fullt av glas. Vi har inte en aning om vad som hänt mer än att några ömtåliga grejer måste ha gått sönder för det var verkligen glassplitter överallt. Kanske en apa, kanske två?!
 
 
Saknar nu mest bara lite värme, energi & Elin!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Käre vän! Vad skönt att höra att du mår bättre! :D Vart lite oroligt för dig förstår du.
Jag saknar dig med! Men det du gör är så coolt!
Megakram!

2013-09-10 @ 22:34:47
URL: http://elinleandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0