Israel 2014.

Hejsan hoppsan! :)

Här sitter jag & laddar inför första kvällen i historien som Kicki & jag ansvarar för Örby hemtjänst södra distrikt. Det kommer gå kalasbra, lita på det! :)
 
Nu var det dock inte jobb jag tänkte skriva om, utan om en resa som pågick för en månad sen. Jag vet att flera av Er läsare väntat på bildbomb, & här kommer den äntligen! För er som kollat foton på facebook kan jag meddela att ni kommer känna igen knappa hälften av bilderna, några enstaka foton har jag lånat av vår guid (från tillfällen jag inte knäppte själv alltså), i övrigt är det bara att kika på! :)

Veckan i Israel var intensiv, väldigt intensiv men samtidigt hemskans härlig! Vi såg hur mycket som helst, & upplevde såpass mycket att varken Syster min eller jag än skrivit klart våra dagböcker därifrån. Skandal
Gänget var supergött & atmosfären kalas! :) Dock är det väl som med de flesta resor att det känns som man aldrig varit iväg, fast då har vi ju lite bildbevis..
 
En pilgrimsresa till Israel kan jag verkligen rekommendera, att åka med ungdoms-oas var tipptopp
Jag tror att det räcker med att säga att det var en superfin vecka, resten får bilderna berätta! :)
 
 
Stort Tack ska Ni ha hörrni!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0