Livet i Lund..

.. & lite utanför Lund! ;)
 
Ojojoj, här finns folk som kikar in varenda dag ser jag! Tappra ni! :)

Igår påpekade en mycket god vän till mej att jag borde lägga upp ett par bilder från påskafton. Lovar att göra detta så fort jag återväner söderut! :)

Just nu hänger jag hemma ett par dagar. Det är nice, lugnt framför allt! ;) Livet är bara fint alltså, hoppas det är det med Dig också! :)

Nu ska mammsen & jag iväg till Borås en sväng, en helt vanlig onsdag, lyx! Men, jag bjuder först på en blandad kompott från årets instagrambilder hittills. Snart ska jag plocka fram riktig kamera & börja värma upp inför sommarens fem bröllop, tills dess får ni ursäkta den dåliga bildkvalitén! 
 
 
2015, hemskans bra år än så länge!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0