Helg!

Helgen som gick kommer genomrabblas snabbt! Jag är trött!
I fredas när jag kom hem gav jag och elin oss ut till grusgropen och åkte traditionsenligt pulka! :D Jag är livrädd varenda gång! Den är helt opålitlig den grusgropen asså! Inte en enda gång att vi lyckats åka rakt fram! :O Roligt men läskit..så vi satt och tjötade en lång stund me. Blåbärssoppa å grädde är favoriten efter pulkaåkning! (: <3 Sen bar det iväg på kalas till mammas kusin. Där bestämmdes det att jag och Alice ska gå catwalk på 9a:s kväll :P Jag hoppas att hon inte strejkar! Får nog fixa ett "roligt" halsband som hon kan underhålla sej med! Helena dumpade också Alice hos mej en sisådär 40 minuter och myyys hade vi ihop :)<3 Sen var det prat me Sara ngn timme tills vi somnade båda två. På lördan var jag lite me Vickan medan Sara och Hanna åkte längdskidor.. Jag var nt så värst sugen så jag och Vicks hade skoj ist! <3 Sen var det naning hos Sara igen och igår korsförhörde mamma min kusin och hans tjej om deras blivande bröllopsresa.. och David blev förvånad över att jag redan var "övningskörnings-mogen".. Haha det märks minsann att man är en av dom minsta släktingarna!! yepp,yepp! Och hör och häpna.. Vickan säger att jag får bo själv om jag måste ha en flygel i lägenheten.. ajaj!! vi får helt enkelt bo grannar! ;D
Vi är återigen i skolan... 4 prov denna vecka..uhuuu! Blä men Isaberg också så det blir nog bra! Emma och Manda har aldrig åkt skidor innan så detta blir minst sagt en upplevelse! Vi laddar! plus att sara och den klassen ska dit samtidigt! :D Yiiihoo... imorrn ska vi också börja förbereda 9a-kvällen! (: kom och joina 19/3 i matsalen! Det kommer äga fett! :)

Kram,kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0