Utvisning av John Blund.

Nu är det full rulle på tanta här igen vettja!
 
Dagens första del innehöll hemtjänst, sedan blev det direkt finfina timmar med Julia & därefter kvällsbjudning. Om en liten stund dyker Syster upp här för lite efterlängtad kvalitetstid & först därefter säger jag välkommen till sömnen. Oscar & jag dealade innan vilket innebär att jag imorgon börjar kvart i sju istället för två, great! :)
 
Idag är dagens inlägg utlovat som gratulation åt min extralillebror. Mattis är en av de där typerna som jag mer än gärna umgås med. Vi har riktigt roligt tillsammans & han gör mig alltid glad! Ja, en av mina hysteriskt fina vänner! 16 år fyller han idag & här kommer ett par rykande färska bilder som tillägg till grattiskramen tidigare idag! :)
 
 
We will be back!
 
/Hanna :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0