Fikaeffekter.

God kväll folk!
 
Här sitter jag med dagens fundering..
 
Vanligtivs är jag ganska duktig på att veta vad jag stoppar i mej. Hemma är det bara far & bror som gillar kakor, & godis äter jag mycket sällan. I det stora hela brukar jag alltså göra av med mer energi än jag stoppar i mig & ha ganska god koll på det där med vikt & så.
 
Men så igår hände något.. Vi hade gemenskapskväll hos vår prälle & där fanns en våg som de flesta av oss besteg. Ett dumt beslut. Om den var rätt inställd har jag gått upp fem kilo sen jag flyttade till skåne. Fem kilo! Här äter vi i princip hela tiden, till & med kakor bara för att det är en del av gemenskapen..
 
Nu får det dock bli skärpning.. Fortsätter jag såhär kommer jag passera hundrastrecket till nästa sommar, & det tänkte jag verkligen hoppa över..! ;)
 
Imorgon är det förresten fest här på Strandhem. Jag ska därför lägga mig nu för att ladda piano & celloenergi så inte även det går åt skogen! ;)
 
 
Sov göett alles!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Det fixar vi Hanna, oroa dig inte! :)
Vilken härlig bild. Och vilken underbar klänning på en underbar person!

2012-09-30 @ 13:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0