Uppdatering från södern.

God afton alla tappra uppdaterare! :)
 
Smärtan håller långsamt på att försvinna från min lekamen. Jag hade nästintill glömt hur plågsam en rejäl epilering är. Nu minns jag, men benen mina är lena som bebishy så det får det äl vara värt! ;)
 
Igår var en fruktansvärt lång dag. Vi började med 4 timmar etik, Oscar & jag fortsatte till Ängelholm på dryga 3 timmars praktik med välbehövlig ventilering efteråt. Direkt då vi kom därifrån var det kvällskäk & sen drog Strandhems egen melodifestival igång, med de tre enimenta programledarna Emma, Ellen & jag. Det blev en kväll av högklassiska musikaliska uppträddanden med fantastiska personer som bjöd på sig själva så det var alldeles väldigt..! ;) Jodå, det var en afton av högsta kvalitet! Att jag sen somnade i min fåtölj & inte kunde räta på handleden då jag vaknade, det är ett helt annat kapitel! ;)
 
Idag har också varit en lång dag, men åtminstone på samma gård. Tackar vi för! Kvällen har spenderats bakom det hemska(h.e.m.s.k.a) pianot under mässan, & sen har jag haft kvalitetstid med min "pappagrupp"! Haha, fina gubbar! :)
 
Nu ska jag njuta av att striden mot smärtreflexerna är avslutad, kika busstider & skriva ner en hel vecka i dagboken. Imorgon styr jag kosan mot Glimåkra & kommer spendera hela helgen där. Bland annat blir det mini-Örby/Skene-Ku med syster & två bröder. Alla tre är de människor jag tycker så hemskt mycket om. Efterlängtade helg, du är så välkommen så! :)
 
Just det. Här stormar det. Backebo har i veckan varit utan ström, vatten & värme. Sådana dagar kan man ju inte låta bli att längta efter lite sol & värme! 
Det spelar inte så stor roll om det är tre eller ett dygns flygtimmar iväg, huvudsaken är att vi får vår D-vitamin. Det är dock inte det viktigaste. Nej, det allra bästa är att vi aldrig är ensamma, oavsett var vi befinner oss! Lita på det! :)
 
 
Hoppas ni får en fantastisk helg!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0