Livsglädje.

Go eftermiddag! :)
 
Undertecknad har gått på helg efter en trevlig arbetsvecka. Inte för att det lär bli särskilt mycket vila kommande dagar, men ibland kan det vara behövligt med en jobbpaus i varje fall (trots att jag stortrivs i htj!)
 
I söndags då tjejgänget splittrades dröjde det inte många minuter innan nästa kvalitetsdejt tog vid. Självaste Elin hade landat på hemmaplan & vi begav oss iväg. Resten av dagen hade vi sådär urmysigt som man bara har när man är vi. Det blev picknick på Hyltenäs, en sväng till Uv-berget & en kvällsutflykt på landet. En oplanerad söndag som blev sådär ruskigt bra! :) 
 
Elin är fortfarande hemma & vi gör massor bus & roligheter. Då jag var yngre kunde jag aldrig föreställa mig hur betydelsefullt sådanahär dagar/tillfällen skulle bli. Stunder då allt är precis som för 7 år sen, då allt, precis allt är som det alltid har varit! :)
 
Picknick. Bara jag hör ordet sprids en mysig känsla inom mig. Picknickar alltså.. Jag älskar picknickar! Ett fantastiskt sätt att umgås på! :)
I söndags placerade vi oss först vid ett bord, fotade som vi båda gör, insåg att man picknickar bäst på en filt & möblerade om. Alldeles för många besök fick vi, & konstaterade ett X antal gånger att "Nej, pojkarna saknas inte alls! Vi har det hemskt mycket bättre utan dem minsann!" Johodå, det vill jag lova att det är något av det mest sanningsenliga vi sagt! ;)
 
Vill du sätta guldkant på min vardag? Då ska du föreslå en picknick med mig, det uppskattar jag! ;)
 
 
Livsglädje & picknick. Ord med älskad innebörd, vi kan konsten att praktisera dem!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0