Nytänkande.

Japp, det är sånt jag får för mig då & då.
 
Denna veckan har jag varit ensambarn för första gången på 16 år (en hel vecka alltså). Jättekonstigt!!

Igår började jag på ett nytt jobb. Kände att det är dags för lite nytt på jobbfronten, så, jag utökar bara min tillgänglighet & finns numera inom två verksamheter. Måste säga att första intrycket var väldigt positivt, ingen stress & tid för jobbet. Jag tror att jag kommer trivas riktigt bra där! :)

Om tre & en halv timme går jag på helgens första hemtjänstpass. Och jobb blir det även denna helg. 35 timmar torsdag-söndag. Dessutom tre kvällar.. Just nu är jag inte överdrivet taggad! ;) Men, eftersom det är Alla hjärtans dag idag funderar jag på att fixa något litet pyssel att dela ut under kvällens besök, då kanske jag blir mer motiverad! 
 
Hade ett fint dygn i Göteborg här i veckan också by the way. Har jag berättat att jag har världens bästa vänner eller?! :) Och i måndags blev det myskväll med päronen! :) Ja, jag ska inte klaga, för jag är sysselsatt & mår bra! :)
 
Förresten, jag vaknade i den värsta mardrömmen idag. Jag gifte mig i den mest katasrofala bröllopssituation du kan föreställa dig! Usch! Glömde jag berätta att jag svarade ja för jättelängesen? Inte på tal om bröllop nu alltså, haha! Utan det blev faktiskt så, att jag bytte lite konfaläger också i sommar. Mycket nytt nu alltså, för väl att man är flexibel

 
Veckans instagrammare!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0